lauantai 23. huhtikuuta 2011

Ilmianna itsesi, oi paska neuloja!

Pikkulakusta on kovasti diggailtu. Aika jees! :D Mäki tykkään!

Mä muistelen tuolla jossain kauan kauan sitten agitoineeni paskiksen lukijoita kaivamaan puikkonsa ja langanpätkänsä ja emansipoitumaan paskojen neuleiden voimauttavaan sfääriin. Taisin olla pikkasen siideripäissään, jos en ihan väärin muista... Mut hei, ihan asiaa se oli, silti!

No mut mä nyt aattelin heittää TEILLE haasteen:

Ottakaapa niitten puikkojen kaveriksi myös kynä käteen - jos tykkää mennä niiku old school - ja kirjoittakaa oma tarinanne. Just se teidän paskin neule, tai ehkä joku totaalinen katastrofi josta sit kuiteski kuoriutui sellainen joutsen jota sukulaismummot vielä tänäkin päivänä ihastelee juhannuskoivujen katveessa hanurin tahtiin nyyhkien. Ni ja sitte kun ootte kirjottanu, nii laittakaapa mulle sähköpostiin (hillasilja (at) yahoo.co.uk) muutaman todistusaineistoksi kelpaavan kuvan kanssa. Minä pistän julkaisten.

Mä tiedän, että teitä kaappiblogaajia ja kaappineulojia on siellä monta... Houkun houkun... XP

3 kommenttia:

  1. Ha! Tyyppi yrittää laistaa omista paskaneule-velvoitteistaan pistämällä muut kirjoittamaan. Aika ovelaa, ettenkö sanoisi. :) Pitäiskö itsekin vähän muistella omia neuleprojekteja... kovin montaa ei ole tainnut puikoilla tulla saatua valmiiksi asti.

    VastaaPoista
  2. Mä voisin kertoa mun ekasta virkkauksesta sitten yläasteen.

    VastaaPoista