sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Hitaasti, mutta melko varmasti



Noni, tässä ne nyt sitten on, ne mun langat. Näistä tulee bolero. Ihan varmana joo. Sen neulominen piti tietenkin alkaa jo jokin aika sitten, mutta tässä esittämässäni vaiheessa tuleva vaate vieläkin on. Working on it. Mut siis hei lankojen hankinta on tietenkin yksi tärkeimmistä neulonnan vaiheista. Vai mitä?

Mä luulen, että sitten kun/jos mä saan sen boleron ikinä valmiiksi, niin mä varmaan jo vihaan tätä kirkkaan imelää värisävyä. Et voi olla, että mä alan heittään ulos mun neuletehtaasta pipojen ja kaulureiden lisäksi myös boleroita. VAROKAA!

Projektin komppaamiseksi olen jo valinnut välineiksi ihqulla vaaleanpunaisella muovikaapelilla yhdistetyt bambupyöröpuikot. Lisäksi olen lisännyt neulepuikkopussukkani tikkariarsenaalia, joten se on nyt siis epätoivontorjuntavalmiudessa. Neulominen on välineurheilua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti