sunnuntai 10. lokakuuta 2010

Siis niinq mitä mä oikeen olinkaan tekemässä..? Ja valitusvirsi nakin lähdöstä.

Tjah. Löysin tollasen kirkuvan turkoosin repostuksen mun neulekopasta ja piti tulla ihan tänne paskikseen kattomaan, että mitä IHMETTÄ mun siitä pitikään tehdä... Boleroa? Mitä hittoa mulla oikeen on pyöriny päässä... Bolero?

Äh.

(seuraa wirallinen walitusosuus:) Emmää oo ehtiny millään! Liikaa tekemistä! Liian vähä elämää! Liikaa lankaa! Liian vähän aikaa! AAAAAAAAaaaarrrRRRRRRGGGGhhhhh! *sekoaminen, huomaatteko?*

Nakki hylkäsi mut. Se luopui Suomen ainoasta todellisesta pääkaupungista (Turusta), pakkasi itsemurhayksiönsä ja muutti Helsinkiin. Huomenna tavataan vegaanibrunssin merkeissä. Yritän muistutella sitä, että vaikka se onki nyt kehä kolmosen sisäpuolella, niin sillä on velvollisuutensa PASKA NEULEtta kohtaan. Joo.

Eihän musta ole neulomaan, kun nakki on poissa... :(

3 kommenttia:

  1. Sun pitää opettaa mut neulomaan, jos mää innostuisin sulle puikkokaveriksi. :)

    VastaaPoista
  2. No ei huono ajatus! Paitti en mä osaa opettaa neulontaa, ne on kato ne käsityön opettajat, eikä historian opettajat! Khehehehe... XD

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti jatkatte blogia kuitenkin :) Varsinkin nyt kun löysin tän. Ja suosittelin kavereillekin...

    VastaaPoista